Monday, November 3, 2008

Aku. Impian. Lisa. Mimpi.

Aku nak buat Eurotrip, Julai 2009.

Kena kumpul duit dari sekarang.

Tapi hari ini kena bayar duit rumah RM900.

Duit simpanan menyusut seperti apa yang berlaku kepada ekonomi dunia sekarang.

Tapi impian aku nak buat Eurotrip tahun depan.

Kena pastikan impian ini jadi kenyataan.

Aku nak cari Lisa yang aku mimpi setiap malam di Kota London.

Ramai kata aku pelik, gila, cacat; mahu cari Lisa yang muncul dalam mimpi aku setiap malam.

Ramai kata aku hanyut dalam fairy tale yang hanya wujud dalam buku cerita kanak-kanak.

Tapi aku malas mahu ambil peduli.

Yang aku tahu, 2009 aku akan berada di Kota London (bersama Lisa).

Lisa, buat masa sekarang, jangan lupa untuk singgah setiap malam dalam mimpi aku.

P/S: Lisa, kalau singgah dalam mimpi, jangan lupa pakai spaghetti-strapped tank top seperti selalu :)

10 comments:

iahz said...

wow..
tiap2 mlm mimpi yg same ke?
seronoknya kalau mcm tu..hehe :)

missy siti said...

hahaha..mimpi tak boleh blah..orang ckp if mimpi slalu ni maknanya rindu..rindu kat lisa eyh??

sabar ek..tahun depan jmpa lah=)

BuRn said...

weh...angau ape ni?mane LSL dlm mimpi ko?nti pass2 la sket mimpi ko kt aku. =)

sourplum said...

kem slm ke lisa nti
ajak la die dtg malaysia..
=)

banuk said...

woii...
ko mimpi basah pon nak cite ko org ke??
akekekeke... =p

Hariry Ariffin said...

Wah, dream travelling! :)
Jae, thanks pasal baju-baju tu.

beribiru said...

kenapa lisa? adekah kene mengene ngan adek myra? ahax~

sue-mai.al-musadda said...

mmg blh tulis novel.

d23 said...

haha!! pervert!!

Anonymous said...

finishing dia ko pancut tak?