Thursday, December 25, 2008

Kata-kata orang mabuk di malam Natal.

Rama sibuk bercerita tentang kenangan masa silam semasa belajar di Universiti Malaya.

Bercerita tentang seorang perempuan diberi handkerchief olehnya untuk membalut luka di tangan.

Perempuan tersebut masih menyimpan handkerchief tersebut walaupun sudah berkahwin.

"You guys, young fella, don't rush into marriage. The longer you wait, a better woman will come to you," kata Rama sambil menunjukkan gambar isteri dan anak-anak perempuannya yang comel.

"Dah tu sepanjang aku single, aku nak buat apa. Takkan kau nak aku menjalang sana-sini. Nak gak aku ada anak-anak yang comel cam kau," kata aku kepada Rama dalam hati sambil meneguk air Coke gelas yang ketujuh.

4 comments:

ijam said...

ko follow jeh advice tuh bro.
serious x menyesal.

Fara Fatihah said...

maybe that's one of the the reason why Tuhan cakap liquor tu haram. hehe

Shamimi said...

Haha...
Btol tu bro...
Smpi biler nk bujang ayte...
Tp ada btol jgk membe lorh kata tu...
Lm x dgr cer, skrg kt KLCC lg kew...?

flip flop said...

hahahaa.perkahwinan..dont rush into marriage..tu betul.marriage is a big thing bcause u r no longer single and have many responsibilities..
sape tak nak ada anak2 yg comel dan dibelai sepanjang malam secara halal?=Phahahaha.

takpe..when u find a right person , at a right place and time..time tu u akan kawin.P

gud luck!

-missy siti-