Saturday, May 23, 2009

Songsang.

Aku benci bila aku dah belajar satu hari, satu malam (diselangi dengan series Scrubs) dan terasa dah cukup pandai tapi soalan final exam still susah dan mengelirukan yang buatkan aku rasa sangat bodoh.

Kenapalah kena buat soalan final exam yang susah camtu. Aku sepatutnya gembira sebab tinggal satu paper je lagi sebelum bebas dari Neraka (bukan Neraka yang aku cari) ini, sebaliknya aku tiada apa-apa perasaan sekarang.

Yang aku tahu, aku perlu tidur sekarang ini dan masuk ke Syurga (ciptaan) aku.

5 comments:

Fara Fatihah said...

isn't it fun to haf surprises in life, sometimes?:p
Takpe the harder the paper, the lower the expectation, the easier to score:D

ijam said...

Paper macam gampang?

v5e-5-3-2 said...

still ade paper ke?aku igt semua dh habis exam.

sue-mai.al-musadda said...

blm hbs paper?
kah kah kah.
eee..bestnye tdo..
haha..

"aku perlu tidur sekarang ini dan masuk ke Syurga (ciptaan) aku."
syurga ciptaan mu itu hanyalah mimpi.

sourplum said...

igt budak atas tu tulis no bilek aku
aku v5c
laen cket je
blaja2
jgn blogging2 je :P