Saturday, March 1, 2008

hujan renyai-renyai, aku rindu kamu..

hujan turun tidak henti-henti sejak pagi tadi..
aku yang sedang lena tidur dibuai mimpi indah turut terjaga kerna kesejukan..
aku mencapai selimut yang berada di sebelahku..
cuba menutupi tubuh yang kesejukan ini..
cuba juga memejamkan mata untuk menyambung mimpi indah yang terhenti tadi..
tapi aku tidak mampu untuk masuk ke dalam mimpiku kembali..
aku tidak dapat melelapkan mata..
aku rindu kamu..aku hantar SMS kepadamu..
kamu membalas..aku gembira..
petang nanti kamu akan sibuk dengan keluargamu..
begitu juga dengan esok hari yang pasti akan lebih sibuk buatmu..
aku tahu kamu sayang keluargamu tapi aku perlukan kamu untuk menyayangi aku juga..
aku perlukan kasih sayang kamu juga..
tapi mungkin kamu belum bersedia untuk menyayangi aku..
memandang keluar tingkap..hujan masih renyai-renyai, aku rindu kamu..

1 comment:

Dayana said...

sapekah yang ko rindu gila ni jae.. syahdu tul~