Saturday, August 30, 2008

Kepulangan.

Komen daripada pembaca mengenai kepulangan aku ke blogsphere (tapi aku hanya ambil isi penting sahaja):

1) Perlukah wanita untuk menjadi inspirasi kehidupan?

2) Ooo...Macam ni la Jae.

Aku baca komen ini sambil tersenyum. Komen-komen yang sudah dijangka. Tapi kamu sebagai pembaca kena ikuti siri Isabel, baru kamu boleh judge aku, ok?

Ulasan aku untuk komen daripada pembaca:

1) Haha. Yeah, I need a woman, for me to be inspired in my writing and my life.

2) Haha. You are judging me! What's inside your mind when you said "Ooo..Macam ni la Jae."

Anyway, I'm happy to be back from my taciturn, again!

4 comments:

Dayana said...

what's in my mind, dear Jae, adalah:

"Oh.. kalau yang comel2 tu, cepat je nak bagi free!"

Dayana said...

tapi tu lah.. nama pun Bits and Pieces of Life.. ye dok?

Hehe.

Si Putri said...

they say theres a woman behind every man success.

ngawww~~~

jadi, gadis itu penting okayh!

;p

ameirul azraie said...

Hehe. Saya sokong Putri. Saya mahu gadis!