Saturday, January 3, 2009

Mesej Tahun Baru yang terlambat dua hari dan kenapa aku sayang dia.

Bangun pagi, aku pergi sarapan bersama ayah. Balik dari sarapan, aku bergolek-golek di ruang tamu sambil membaca Budak Getah no. 51 (Dah baca belum? Kalau belum, cepat baca. Ramai lanun-lanun baru yang kuat. Rugi kalau lambat baca!).

Yang aku tahu, seterusnya aku buka mata dan menggeliat, lihat jam tangan sudah pukul 2.30 petang. Lihat telefon bimbit, ada satu mesej Tahun Baru.

"Ini mungkin dah lambat, tapi tak kisahlah. Happy New Year to you. Manusia diberikan hanya satu peluang kehidupan dan kita hidup untuk lakukan apa yang kita mahu. Jangan sesat dengan pendirian yang lain. Jangan terikut dengan yang mengikut. Jadilah diri kita sendiri. We are the leaders. We are the trendsetters, fuck the rest. Live your life to the fullest and be what you have always wanted to be. Love."

Me too, i always love you and this kind of message is what make you special from the others. Hope to see you soon.

8 comments:

azim said...

wow!!

backspace said...

medic lucky girl?

+0

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

locky la yg anta. he he

ijam said...

aku hntr kt leman tp dia x reply.
hampa!

sue-mai.al-musadda said...

haha..be jr nk tnye,da ade awek ke..bace2 cmnt,xjd r..hahaha

Unknown said...

ye laa tuh locky yg antar..budak medic ckplaa budak medic tul x?bile nak eurotrip ni??hahaha

Anonymous said...

ameirul azraie kecoh.

kecoh kecoh kecoh

:p

Melodilusi said...

#Ya betul,Syahmi Ahamed yang send.Aku pun dapat yang sama.

(Jae,muliakan aku)

Close case.

#D71 apahal nak mentioned nama aku.Mengumpat sial.Btw,waktu kau text aku sedang leka dibuai dunia.

Enough said.