Thursday, June 4, 2009

Masih.

Pada hari Khamis, 4 Jun 2009 jam 11.23 pagi, aku masih lagi berada di UTP, sedang duduk di hadapan komputer melakukan pembetulan demi pembetulan untuk FYP report.

"Bilalah semua ni nak berakhir? Haish..." soal hati aku sambil mengeluh.

"Woi, tak siap lagi ke report kau tu. Aku yang lambat present ni pun dah nak hantar hardbound report. Ha ha ha," jerit Azeem disusuli dengan gelak tawa mengejek.

"Eh, jumpa SV patut jam 11.00 pagi. Damn, dah terlambat ni," kata aku sambil capai tuala, berus gigi dan sabun menuju ke bilik air.

7 comments:

~farah~ said...

alamak~
xpe enjoy buat repot sbb pasni xde dah experience cemtu.. heeh~

Basuh Baju said...

amek course apa kat UTP?

sourplum said...

shukrie ade buat service hard bound
RM15 satu buku
jumaat antr
isnin dpt

wawashauqi said...

Aku dulu, 13 kali masuk keluar bilik Puan M (terkenal dgn kecerewetan beliau)untuk menghantar thesis. Nak nangis aku masa tu. Ada kwn2 aku yg dipaksa balik bilik dan tukar baju yg lebih formal sedangkan masa tu dah abes exam. Ada satu sem tu, dia pegang 3 subjek, ktorg rasa nak gile. Sampai skrang bila da grad, ktorg masih trauma dgn dia. OOhoho kenangan nye~~

azim said...

jae sudah mahu jadi jurutera bujang.
aku dah dapat imagine santapan enak sambutan gaji pertama...
hahahaha

sue-mai.al-musadda said...

adoyai..fyp yg x berkesudahan..haha

WTF?!! said...

chill la... aku nye presentation kne pospone 2 mggu kot. at least ko dh setel. aku dok nganga lg kt bumi laknat ni. haih...