Wednesday, April 16, 2008

aku rindu pada kuala kangsar

saat ini aku teringat pada tempat aku membesar daripada seorang kanak-kanak riang berusia 13 tahun yang kosong mindanya kepada kepada seorang remaja matang berusia 17 tahun yang tahu sedikit sebanyak mengenai kehidupan .

saat ini aku teringat pada tempat aku belajar erti kehidupan di mana aku belajar mengenai kepentingan stand semasa form 1 dan juga kepentingan unite semasa form 2.

saat ini aku teringat pada tempat yang membawa kepada perkenalan dengan kawan-kawan yang kini persahabatan kami sudah berlanjutan sehingga 10 tahun dan aku berharap mereka akan tetap menjadi kawan aku sehingga ke akhir hayat.

saat ini aku teringat pelbagai kenangan pahit dan manis yang aku lalui di tempat aku membesar di mana aku di bawa ke kedai yut loy semasa form 1, ditampar oleh salman atas arahan prefect niksha semasa form 2, belajar naik roof semasa form 3, menghabiskan waktu dengan seks songsang sewaktu form 4 (kamu jangan salah sangka, aku bukan gay) dan menjadi ahli 13 sewaktu form 5.

saat ini aku benar-benar rindu pada kuala kangsar, tempat perhentian dan persinggahan selama 5 tahun yang mendewasakan mindaku.

3 comments:

~aWeEn~ said...

sex songsang??

ayat kau pn dh cukup ghey.

isk2~

:P

Pintukecemasan said...

You ingat salman tak sakit kena tampar dengan you?

You fikir you punya kena tampar.You tampar macamana pulak?

Haha.Tapi salman cakap dekat i dia tak kisah pun.

Moment.Great moment!

Bring back the "niksha" now.We'll see how it goes.

That's what we call the ultimate gay revenge.

ameirul azraie said...

hahaha..btol tu! kita revenge balik dgn niksha..wakaka~
sori la bro klu tamparanku kuat..lalala~