Sunday, April 27, 2008

Keliru Dalam Dunia Kata Singkatan #1

Hari Ahad yang bosan. Ambil phone. Berfikir siapa yang boleh melayan kerenah aku. Message melayang terbang ke Kuantan.

Aku: "Dah lunch?"

Aini: "Baru nak lunch. Nak join?"

Aku: "Hahaha. Nak join! Lunch dengan boyfriend ke?"

Aini: "Lunch kat rumah la dengan family. Jom la join sekali. Cepat sikit. Nanti habis. Hehehe.."

Aku: "Hahaha. Ada family. Segan je. Enjoy your lunch. Makan banyak-banyak bagi bear sikit."

Aini: "Oi. Aku dah membesar tau kat sini. Dah naik 3 kg dah. Dah membesar dengan sihat kat sini. Ko camne kat sana?"

Aku: "Dah membesar eh? Banyak tu 3 kg. Jangan gemuk sangat tau. Kat sini ok je. Buat benda sama je everyday. Boring. Badan naik sket la. Tapi still slim. Hehehe.."

Aini: "Bukan kena angkat benda berat pun. Camne boleh sakit badan ni? Agaknya duduk atas kerusi lama sangat kot. Hehehe"

Aku: "Hahaha. Sket= sikit, bukan sakit la. Nak cakap yang badan dah berisi sikit..."

Aini: "Ooo..Hahaha.."

No comments: