Saturday, June 21, 2008

Aku Efektif, Lihat Perempuan Cantik Main Futsal

Habit 7 - Sharpen the Saw dari 7 Habits of Highly Effective People buat aku keluar rumah pagi Sabtu menuju ke Sports Planet, Ampang. Tujuan utama, lihat perempuan cantik bermain futsal.
Sampai destinasi, aku bertegur sapa dengan beberapa orang rakan sepejabat.

Sensor perempuan cantik aku mula menjalankan tugas. Mata meliar ke semua arah. Beep beep beep. Sensor berbunyi kuat, aku sudah tersenyum melihat perempuan cantik rakan sepejabat beraksi. Datang dekat, aku senyum kecil melihat telatah dan aksi perempuan cantik rakan sepejabat menyepak bola untuk tendangan penalti.

Lihat telatah dan aksi mereka buat aku rasa segar seperti aku baru lahir semula ke dunia. Aku belajar yang aku perlu lakukan Sharpen the Saw ini setiap minggu untuk memastikan fizikal, emosi, mental dan jasmani aku sentiasa berada dalam tip-top condition.

Guys, do you have any women futsal tournament next week?!

No comments: