Saturday, May 31, 2008

Sibuk Uruskan Kehidupan, Aku Minta Diri Untuk Membisu #1

Kali ini aku betul-betul sibuk. Aku sedang cuba menguruskan masa depan bukan masa kini. Kamu kena ingat, masa depan kamu, kamu yang tentukan. Bukan KJ atau Pak Lah. Bukan juga Mukhriz atau Dr. M. Ingat pengajaran untuk hari ini; masa depan kamu, kamu yang pilih dan kamu yang tentukan! Kamu pasti faham aku kan Dyana? Aku sedang cuba jadi kamu, berjuang untuk kehidupan aku.

I guess, I see you guys on 4th June 2008. Happy blogging!

3 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

Tersangatla faham
Everyday I plan fighting for what I want in life.I already found what I want but the journey to get there is like the hardest.
Takpe..there's no such thing as free lunch kan?
I know we both can do it.
Jom fight!!

SafwanIsa said...

adakah waktu kamu membisu itu sudah expired?
hehe
slamat memecahkan kebisuan kamu itu slepas perjuangan kite dh selesai..

Anonymous said...

mengapa tidak:)