Monday, September 29, 2008

Analogi.

Semalam jam 10.30 malam, aku buka muka surat pertama buku ini untuk mula membaca dan kemudian membuat report untuk assignment Malaysian Studies yang perlu dihantar selepas cuti.

Perkara yang aku sedar berlaku seterusnya adalah aku bangun jam 2.30 pagi dengan buku yang aku mahu baca tadi telah berada di atas lantai berdekatan dengan katil.

Aku ambil buku itu, aku mengeluh panjang.

"Shit, I'm not sure whether I'm gonna finish reading this politics book," kata aku dalam hati.

"I hate everything that is related to politics because politics is crap, ugly and dirty," marah aku dalam hati.

Politics is like a wet pussy. It is smelly and dirty, but yet, you still want to lick it because at the end you know that you'll be rewarded based on how good you are at licking the wet pussy.

"Fuck politics, fuck wet pussy!" jerit aku dalam hati sebelum sambung tidur.

10 comments:

Anonymous said...

Fuck the world and fuck everything in between :P

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Fuck everything in between sounds interesting.Hehe.

Anonymous said...

Yes yes. VERY :D

anyway, Selamat Hari Raya to youuuuu. Hope you'll have a good time tomorrow stuffing your mouth with good food and being around your loved ones :)

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Yeah.Sure.Even now, I already start my mouth with ketupat and rendang.Sounds so gemuk rite?Haha.U too, enjoy ur raya with him,ok? :)

Anonymous said...

Wow hebat lah you! Hehehe. Ala lelaki takpe nak makan makan and all that sebab senang kurus. Macam kita yang perempuan ni nak kena jaga pemakanan. Hmf. Like as if I give a damn lah, I makannnnn je :P :P :P

Enjoy raya with HIM? Hopefully lah :P

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

From all the pics u're kurus type.So, boleh pulun makan banyak2.Hehehe.Nanti update entri date raya with HIM, ok? :)

Anonymous said...

Hahahaha. Kurus kurus pon sebab gigih bersenam setiap hari okay! :P

Anyway, yes I will update my blog about my raya with him once he gets back! :D Hehehe

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Wah.Rajin bersenam.Kagum (mata bersinar gaya Shin Chan).Tapi, klu duk bergolek atas katil je bukan bersenam namanya tu. :p

SafwanIsa said...

ape chatting due2 je nih???

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Ha ha ha. Jeles ke?