Tuesday, September 23, 2008

Insomnia.

Dari jam 12.14 pagi hingga jam 3.14 pagi aku baring di katil tapi masih tak dapat tidur.

Cuba lelapkan mata.

Kira kambing biri-biri masuk dalam kandang, berimaginasi jumpa Puteri Gunung Ledang sedang berbogel nampak payudara bulat yang indah.

Tapi masih tak boleh tidur.

Berimaginasi Puteri Gunung Ledang sedang berbogel nampak payudara bulat yang indah pun tak mampu mengajak aku masuk ke dalam alam mimpi yang indah.

"Kenapa susah sangat nak tidur malam ni?" aku soal sendiri dalam hati.

"Taktau la nape susah sangat nak tidur, tapi ok gak. Ada alasan ni untuk lambat kelas PCS jam 10.00 pagi nanti," aku jawab sendiri dalam hati.

Sambil senyum lebar.

12 comments:

safwanisa said...

Apakah ini imaginasi kamu sebelum tidur, berharapkan mimpi2 indah yang bulat2?

Kalu aku,kompem xleh tdo...wakakaka

Hariry Ariffin said...

Hehe.

ameirul azraie said...

safwanisa - imaginasi tu indah.tiada batasan.u can sleep with anyone that u want.hehe.

missy siti said...

omg!

r u for real??

puteri gunung ledang yg naked??

hahaha..

ilanglah ayu camtu!..

u shud dream bout her 'ayu'ness..

baru leh tido..lembut je rasa..kekekee=P

ameirul azraie said...

missy siti - hehe.ok.next time i imaginer her 'ayu'ness :p

ili azmi said...

puteri gunung ledang? of all ppl?

hahaha.

u make me laugh, again. and smile, of course =)

encikpundak said...

"bulan pose xbleh tido bawak2 la bertahajud" kata seorang alim kepada aku.

big boss said...

jae..

safwanisa said...

saye sokong encik pundak punya pendapat...walaupun saye pn x apply sgt..hehe

eida said...

puteri gunung ledang berkemban lar..
maner lar dier reti naked.. :P

Jarri said...

encikpundak,
nak tahajud kena tido dulu baru sah tahajud.

ili azmi said...

hiksh hiksh. dahlah puasa.

takleh tido, bacalah quran. dah 20 mlm terakhir ni

:p