Tuesday, September 2, 2008

Sumpahan.

Aku berjalan bersama teman sebilik menuju ke kelas. Dalam perjalanan, dari kejauhan, aku ternampak Izyan, perempuan comel yang aku kenal dari kelas Professional Communication Skills (PCS). Kami berjalan dalam arah bertentangan. Aku dan teman sebilik mahu ke pocket C dan Izyan barangkali mahu ke pocket D.

Bila Izyan lalu di hadapan kami, aku lemparkan senyuman tanda aku kenal dia. Teman sebilik pandang aku, muka pelik dan curiga. "Kau kenal ke perempuan comel tu?" tanya teman sebilik. "Yups, aku kenal dari kelas PCS. Apsal?" tanya aku balik. "Dia dah ada boyfriend ke?" tanya teman sebilik lagi. "Yups, dah ada boyfriend," aku jawab bersahaja.

"Ha ha ha," teman sebilik gelak. "Perempuan comel yang kau kenal mesti dah ada boyfriend kan? It's like a curse to you. Pity you my friend," kata teman sebilik aku dengan nada sinis.

"Ha ha ha," aku gelak. "Fuck it," aku kata dalam hati.

7 comments:

Shamimi said...

bukan sumpahan jae tp belum smpi msnya...

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

hehe..bukan sumpahan ke? :p

Shamimi said...

klu sumpahan dh lama lorh xde member gurl...huhu...

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

haha..sumpahan aku lain la..sumpahan aku, sume girl yang comel yang aku suka mesti dah ade bf and before diorg takde bf, single and available aku tak pernah kenal diorg..i'm not there at the right place and at the right time..ARGHH!!!

Shamimi said...

Huhu...Suka ati ko la bro...Yang pasti aku percaya satu hari nanti ko akn ketemu cinta sejati ko...

P/s: Common bro...gua relax jew xde sumandak(awek)...Hihi...May the love be with you...

Anonymous said...

aint life a bitch? just get use 2 it... 1 day d curse will b lifted...

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Hehe..Okay :)