Saturday, May 17, 2008

Hujung Minggu Yang Sibuk, Aku Akan Cuba Berkarya

Hujung minggu ini aku sibuk. Tapi, aku akan tetap cuba untuk berkarya supaya kamu ada bahan bacaan untuk hujung minggu ini. Tapi, secara statistiknya pembaca blog ini akan berkurangan pada hujung minggu. Jadi aku rasa, post yang aku publish pada hari Sabtu dan Ahad juga hanya akan di baca pada hari Isnin.

Ouh, jika kamu ingin tahu rancangan hujung minggu aku...

Sabtu: Jualan Art Syndrome T-Shirts di MCPA Hall, Kuala Lumpur
Ahad: Lawatan ke Tronoh, Perak
Isnin: Lawatan ke Kuala Kangsar, Perak

Aku akan cuba untuk post karya-karya yang menarik sepanjang hujung minggu yang sibuk ini.

See you guys soon!

2 comments:

Anonymous said...

Have a safe journey, JAE!!

- pinky-

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Thank you PINKY. So sweet and nice of you :)