Sunday, May 18, 2008

SC, Aku Rindu Kamu

SC, aku rindu kamu. Apa patut aku buat?

4 comments:

Anonymous said...

Aiyo...
Kamu rindu SC?
;(
-pinky-

ameirul azraie said...

Yelah pinky..Saya rindu SC sangat2..Camne nak buat?Kamu ada cadangan?Saya rindu kan kamu je dah lah..Bole x?

Anonymous said...

sape sc?

"nth. tp aku ykin die sorg gades."

ye itu aku tau

"tp jae da ade gades ke? atau die cuba nk dptkn ati gades tu ng entry ni?"

erm xde agi kut. aa aku rasa die cuba amik perhatian gades tu ng entry ni. sweet jgk kn

"aa. klu aku gades tu aku suka =)"

ameirul azraie said...

SC = si comel, sayang comel, shomel comel dan lain-lain erti kata yg membawa kepada SC.

SC = gadis. Tapi kamu rasa dia suka ke baca post aku ni?