Friday, May 9, 2008

Penulisan Jujur, Aku Harap Kamu Faham #1

Aku buka blog. Aku view semua comments yang diberi. Ada comment jujur dari Anonymous pada post khamis malam di laundry bar. Aku terima comment jujur kamu. Aku suka membaca comment jujur kamu. Kamu berani, aku suka cara kamu! Aku tidak kata aku betul, aku tidak kata kamu salah. Aku harap kamu akan terus membaca dan memberi comment kerana aku suka belajar mengenai manusia dan kehidupan. Disebabkan kamu, aku rasa aku perlu mula berkongsi idea, pandangan, kritikan, komen mengenai manusia dan kehidupan. Oleh itu, kamu dan juga mereka yang lain boleh menghantar e-mail ke ameirulazraie@yahoo.com untuk kita sama-sama berkongsi pengalaman tentang manusia dan kehidupan. Aku sediakan juga my mailbox pada page utama blog ini. See, I'm concern about you, manusia dan kehidupan?! Aku gembira untuk menerima sebarang idea, pandangan, kritikan, komen daripada kamu dan juga mereka yang lain.

Janji, kamu tidak hantar e-mail SPAM!

4 comments:

safwanisa said...

wakaka..camne ni bro?ade org dh jatuh hati same post lu daa...rekemen sket kt gua

anakecil said...

e-mail cinta boleh ke?

Si Dia tanya, bukan aku.

encikpundak said...

hmm... jangan terlalu liberal dan jangan pula terlalu ekstrem.. masing2 da besar.. lain orang lain pendapat..
hormat pendapat orang dan cuba tengok dari view yang berbeza... jangan sempitkan fikiran anda dengan merasakan anda yang betul orang lain salah... tp ape2 pun jadikan la agama sbagai borderline terhadap ape je perbuatan or percakapan maupun pemikiran

tapi ako tak setuju aa orang pakai tudung kt tempat camtu

ameirul azraie said...

safwanisa - haha..ada ke org jatuh cinta dengan penulisan aku? tapi tak cukup hebat lagi la penulisan aku ni..still skit je orang yg baca..nak kena improve lagi ni!

anakecil - kalau dari Si Dia mesti la boleh!wakakaka

encikpundak - aku setuju dengan kamu.jgn sempitkan fikiran dengan merasakan kita sahaja yang betul dan orang lain semua yang salah.