Thursday, May 1, 2008

Susulan - Aku Anak Mama dan Ayah seperti Adik Juga

Mama dan ayah datang. Mama masak favourite aku untuk breakfast, nasi lemak lauk ayam masak sambal. Aku gembira aku duduk sebelah mama, tapi lidah kelu. Suasana sepi, aku cuba berbual dengan mama. Sambil itu, aku makan seperti sudah sebulan tidak jumpa makanan. Aku kenyang, aku gembira. Aku ucap terima kasih kepada mama untuk breakfast yang sedap dan lazat.

Tengahari mama pulang, aku salam mama. Mama kucup pipi kanan dan pipi kiri. Mama kata dia sayang aku.

Mama pulang, aku buka genggaman tangan. "Eh, dapat RM200 la," kata hati gembira.

4 comments:

Anonymous said...

sukenyer dia...dapat makan nasi lemak MAMA for bekpes n RM200...wow...

BELANJA?

-pinky-

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

Boleh je nak belanja..Tapi kita kenalah berkenalan dulu :)

Anonymous said...

incik jae!
suh mama bt ns lmk jugak utk kte~

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

hahaha.nanti saya kirim nasi lemak pi jepun.